Posted in Uncategorized

Թռիչք

Մի անգամ ես նայում էի թռչուններին և երազում էի որպեսզի ես էլ թռչուն դառնամ և թռչեմ։ Մի առավոտ ես նայեցի ինձ և հասկացա, որ իմ երազանքը կատարվեց ես դարձա թռչուն։ Ես փորձում էի իմ առաջին թռիչքները, բայց ոնց տեսնում էի ոչ մի բան չէր ստացվում, բայց ես փորձոմ և փորձոմ էի և ես որոշեցի գնալ դուրս ման գալ, այնտեղ գտա ինձ ընկերներ և նարնք ինձ սովորացնում էին թռչել։ Արդեն գիշեր էր և ես գնացի քնելու, բայց երբ արթնացա տեսա, որ ես մարդ եմ և հասկացա, որ այդ ամենը երազ էր։

Posted in Uncategorized

Նախագիծ

Նարե Հովսեփյան

6-1 դասարան

Դեղատուն խոհանոցում— այս օրերին , երբ առկա է գրիպի և հարբուխի սոզոնային վարակի վտանգը, մեր սննդում օգտագործվող որ մթերքներն են, որ ունեն պաշտպանիչ, հակավիրուսային, մանրէասպան, իմունիտետը բարձրացնող հատկություններ: Դրանց մասին կազմեք նյութեր, որտեղ պարտադիր նշված են.

մթերքի/ բանջարեղենի, միգի,կամ այլի/ նկարը

առողջագիտական, բուժիչ հատկությունները, նշանակությունը

Ինչով է օգտակար լիմոնը

Վիտամին C-ի բարձր պարունակությունը օժտում է լիմոնին իմունիտետ բարձրացնող և պաշտպանողական հատկություններով, որոնք դուրս են բերում ազատ ռադիկալները, կանխում  վաղ ծերանալը, համալրում  էներգիայի պաշարները, առանձնացնում խոլեստերինը և հանում  այն օրգանիզմից:

կիրառման եղանակները

Լիմոնը։Ուտում են, լցնում են թեի մեջ։

2. Դեղատուն թաղարում— որ տնային բույսերն են, որ ունեն բուժիչ, հակավիրուսային հատկություններ: Եթե ձեր տանը աճում են այդպիսիք, պատմեք, գտեք այդ բուսերի մասին տեղեկություններ, որտեղ պարտադիր նշված են.

առողջագիտական, բուժիչ հատկությունները, նշանակությունը

Քլորոֆիտը կեղտոտ օդը մաքրում է։

կիրառման եղանակները

Տան օդը մաքրում է։

3. պատրաստեք ուղեցույց, տեսադասեր, ինչպես պաշտպանվել հիվանդություններից. /մասնավորապես օդակաթիլային, աղիքային և այլն/

նյութերը հրապարակեք բլոգներում, հղումները ուղարկեք էլ. փոստով