Posted in Uncategorized

Նախագիծ

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

Կազմել կրթահամալիրին նվիրված մաթեմատիկական խնդիրների ժողովածու

Խնդիրները՝

  • Միանալ կրթահամալիրյան տոնի միջոցառումներին,
  • Զարգացնել ստեղծագորածական մտքի և որոնողական կարողություններ,
  • Մեծացնել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամբ,
  • Մասնակցել մրցույթի և տպագրել նյութեր

Բլիթներ պատրաստելու համար միջին դպրոցի խոհարարը ուներ մի փոքր թավա որում ընդամենը 2 բլիթ էր տեղավորվում։ Երբ որևէ բլիթի կողմը եփվում էր միջին դպրոցի խոհարարը այն շրջում էր մյուս կողմը եփելու համար։ Բլիթի մի կողմը եփվում էր 1 րոպեում։ Ինչ հնարամիտ ձևով միջին դպրոցի խոհարարը կարողացավ 3 րոպեյում 3 բլիթ եփել։

Ընթացքը՝

  • Կրթահամլիրի ներկայի և պատմության մասին մաթեմատիկական խնդիրների կազմում, ժողովածուի կազմում, լուծում,
  • Խնդիրների հավաքագրումից հետո խնդրագրքի կազմում, ստեղծում,
  • Մրցույթի մասնակցություն։

Արդյունքներ

  • Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում,
  • Լավագույն աշխատանքների տպագրություն <<Մաթեմատիկա>> ամսագրում։

Leave a comment