Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի 6-րդ, 7-րդ, 8-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
Կազմել կրթահամալիրին նվիրված մաթեմատիկական խնդիրների ժողովածու
Խնդիրները՝
- Միանալ կրթահամալիրյան տոնի միջոցառումներին,
- Զարգացնել ստեղծագորածական մտքի և որոնողական կարողություններ,
- Մեծացնել սեր և հետաքրքրություն մաթեմատիկայի նկատմամբ,
- Մասնակցել մրցույթի և տպագրել նյութեր
Բլիթներ պատրաստելու համար միջին դպրոցի խոհարարը ուներ մի փոքր թավա որում ընդամենը 2 բլիթ էր տեղավորվում։ Երբ որևէ բլիթի կողմը եփվում էր միջին դպրոցի խոհարարը այն շրջում էր մյուս կողմը եփելու համար։ Բլիթի մի կողմը եփվում էր 1 րոպեում։ Ինչ հնարամիտ ձևով միջին դպրոցի խոհարարը կարողացավ 3 րոպեյում 3 բլիթ եփել։
Ընթացքը՝
- Կրթահամլիրի ներկայի և պատմության մասին մաթեմատիկական խնդիրների կազմում, ժողովածուի կազմում, լուծում,
- Խնդիրների հավաքագրումից հետո խնդրագրքի կազմում, ստեղծում,
- Մրցույթի մասնակցություն։
Արդյունքներ
- Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում,
- Լավագույն աշխատանքների տպագրություն <<Մաթեմատիկա>> ամսագրում։